mandag den 4. juni 2012

Beautiful voice

Katy McAllister
Har tilladt mig at stjæle nogle informationer fra nettet om min ynglingssangerinde Katy McAllister. Første gang jeg hørte hendes stemme var i et nummer med Tyler Ward. De sang en coverversion af den berømte Moves like Jagger.

I nedestående link, kan du læse om den smukke sangerinde, som bl.a. har lavet en anden 
version af Carrie Underwood's Blown Away. http://www.facebook.com/KatyMcAllisterMusic/info


Grunden til, jeg har skrevet det her oplæg, er at jeg ikke bare kan lide musik. Men rent faktisk elsker det. Musik er en af de ting, der virkelig kan få følelser frem i mig. Jeg hører musik til alt. Musik er ikke nødvendigvis noget, man skal kunne spille; men bare noget, man skal kunne lytte til. Det jeg godt kan lide ved de sange, jeg har hørt fra Katy - er at der tit er en historie bag. Derfor vil jeg gerne takke de, der har opdaget denne smukke sangerinde! 
~ Simone ❤



Ingen kommentarer:

Send en kommentar