søndag den 17. juni 2012

Goodbye weekend

Har haft en fantastisk weekend. Startede weekenden ud med at være sammen med en af mine veninder, vi var på Emmas og spise, og så skulle vi lige kigge lidt butikker, nu hvor vi var inde i byen. Don't ever waste your time! Senere på aftenen, blev det tid til 18 års fødselsdag hos en veninde fra klassen. Det var ren  tøsehygge, så der blev brugt lattermuskler og snakketøjler. Fredag var rigtig god.  Lørdag, hvad kan jeg sige? Det var jo helt fantastisk. Min veninde fra efterskolen/herhjemme fra holdte sammen med 2 andre veninder sin fødselsdag. De skulle fejre, at de nu var myndige og alt det der. Der var både veninder hjemmefra samt venner og veninder fra efterskolen. Jeg havde den sjoveste aften, det gik SÅ hurtigt. I dag er jeg bare så træt, tænk jeg savner allerede dem fra efterskolen. Det er nok lidt den følelse af, at man tit længes mere efter nogen, når først man har set dem. Ellers har jeg bare lavet matematik i dag. Skal til prøve på tirsdag, så selvfølgelig, er jeg da lidt spændt. (Og nervøs) Inden 18 års i går, havde jeg besøg af 2 supersøde piger, en fra min efterskole, og en herhjemme fra. Pernille og Karoline. Vi havde det hvert fald morsomt herhjemme, og her er lige lidt billeder fra aftenen. Nu må jeg hellere i gå i seng. Morgen dagens program er matematik og førstehjælpskursus, super dag! 
Sov nu godt derude :)
~ Simone ❤







Ingen kommentarer:

Send en kommentar