lørdag den 30. juni 2012

Juli

Ny måned
Så blev det d. 1. juli, og denne måned vil jeg starte ud med at fejre min mors fødselsdag!
Vi får senere i dag besøg af familien, som kommer til 3-retters menu, min mor har brugt hele aftenen i køkkenet på at lave. Mig og min veninde, Jenny har sammen bagt hindbær muffins til dagens anledning (Vi kom selvfølgelig også til at smage på dem, ups).


Junimåned
Samlet set, har juni været en fantastisk måned. Jeg har fået tilbragt min tid med alle de personer, jeg holder allermest af. Har både haft tid til venner, veninder, familie og ikke mindst dem fra efterskolen. Der har været fester, shopping og tid til latter. Jeg er lige på tiden bare glad for at leve livet fuldt ud.


Huer i alle farver
I byen, ser man en masse huer, grundet af studenterne, der i denne uge har afsluttet sine eksaminer og nydt, at de har afsluttet flere års knoklen på forskellige uddannelser. Jeg ville virkelig ønske, det var mig! Jeg er utrolig glad på deres vegne og ønsker på alle måder dem al held og lykke i fremtiden. Lev livet, og gør nu ikke noget, I ved med sikkerhed, der ikke er jer!


Ynglings hit
Juni måned, var den måned, jeg for alvor repeatede en sang af Marina and the diamonds. Primadonna har sat store spor i mit hjerte, og jeg forguder den sang.


Månedens køb
Kjolen fra asos er helt klart en kjole, jeg uden tvivl sætter pris på. Er rigtig glad for, jeg med stor tvivl endelig købte den. Så har jeg heller ikke råd til særlig meget i juli måned, eftersom jeg i juni brugte alt for mange penge. Man skal nu mærke, at man lever...

Nu er det tid til, at jeg smutter i seng.
~ Simone ❤







Ingen kommentarer:

Send en kommentar