torsdag den 14. juni 2012

Læseferiens små guldkorn

Som skrevet tidligere i ugen, er jeg ved at læse op til engelsk årsprøve. Med hjælp fra mine guldkorn, har jeg ikke haft en såkaldt kedelig læseferie, eftersom, jeg vil mene, der også er plads til nogle af de gode ting.
Jeg vil umiddelbart skyde på, at jeg har bruge under halvdelen af tiden på at forberede mig til engelsk. Men er dog meget spændt på at komme op, og jeg glæder mig til at se resultatet.
Her er jeg på torvet i Herning med min veninde. Da de igår dagens anledning, på torvet, uddelte gratis is.


Her er mine iPhone covers. Den fra venstre købte jeg i H&M til 24.95 igår, billigt - billigt.


Mit søde nøglekort gør, at jeg hurtigt kan trække penge fra min opsparing til kørekort og overfører pengene til min daglige konto. Faktisk, vil jeg selv mene det er en lille smule risikabelt, med alle de penge jeg blot bruger på en halv måned.


Hvis jeg endelig tager mig sammen til at smutte nogle steder hen, gør jeg det da også med lidt accesories. Øreringene fandt jeg i mandags, eftersom de havde været væk i flere uger nu. Så nu skulle de lige tages i brug.


Lady atter Million. Det er min ynglings parfume, hvad mere kan jeg sige? 


Selvfølgelig tænker folk "cherrytomater?" Men ja, cherrytomater er både i middags- og aftensmaden. Jeg er helt vild med cherrytomater! De er alligevel sunde og friske.


Løbeskoene tager jeg i brug, når jeg får brug for at tænke på noget  i retningen af at være fri og sig selv. Førhen, har jeg ikke løbet så meget. Det var for alvor, da jeg på efterskolen begyndte at løbe, at jeg fandt ud af, hvor meget JEG som person har fået ud af det. 


Æbler hjælper bare, når jeg går tør for energi. De er søde, sure og saftige. Mums.


Der er altså ingen udvej. Når man så endelig skal tage sig sammen, må man også hente lidt hjælp fra sine grammatik hjælpe hæfter.


Bazar er lige til, når jeg under vejen går tør for idéer. Så vælger jeg at læse lidt i Bazar i håb om at komme på nye idéer. Ikke, at de artikler i bladet nødvendigvis handler om engelsk årsprøve. Men mon ikke det er sundt nok ikke at lave arbejdet ud i en lang køre.


Sidst, men slet ikke mindst. Musik!
Musikken høres uanset om jeg løber, spiser, laver engelsk eller læser i et blad. Musikken er og bliver min bedste ven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar