søndag den 12. august 2012

Skolestart

Så er det imorgen, at 1.s så officielt, som det kan være bliver til 2.s. Glæder mig til at tilbringe 2 år mere med den klasse. Der er både trådt flere til klassen samt trådt fra. Det har været et blandet år i 1. g, hvor jeg har skulle vænne mig til de nye omgivelser, og det at komme fra efterskole til et gymnasie. Der har været fede gymnasiefester, sjove arrangementer, men også kamp om at falde til et nyt sted. Der har indimellem ligget en tvivl, om gymnasiet, om linjen og om det i det hele taget har været det rigtige valg jeg har truffet. Efter kæmpe tvivlsomhed, smil og tårer, har jeg drevet en konklusion. Jeg vil gennemføre det her! Jeg vil have rød hue, og det skal være i den her klasse. De har givet mig så meget, at jeg nogengange har glemt, hvorfor jeg har haft en indre smil på læben. Selvom det har været svært, og jeg har haft en facade, der var større end jeg selv havde troet om mig selv, må jeg tage ved lære af de fejl, jeg har begået; samt tænke en ekstra gang, hvorfor det lige var, jeg havde nedtur lige dén dag. Jeg skulle nok bare vænne mig til det var nyt. Men jeg takker min klasse for alle de gode grin. Jeg ser frem til 2 år med jer, forhåbentlig går vi alle ud med en flot, rød og velfortjent hue.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar