tirsdag den 15. januar 2013

Time for blogging again

Det er alt for længe siden jeg har blogget, og selvom jeg egentlig har sagt til mig selv, at det ikke lige skulle være noget for mig at blogge... Ja, så savner jeg det jo!
   I dag har været en fantastisk dag. Jeg stod op ved følelsen af at skulle være i skole i godt 4 timer - altså jeg havde fri 12.15! Hvilken nydelse. Da jeg så kom hjem, satte jeg mig ned og sondrede over, hvad jeg så kunne give mig til, idet det pludselig slår mig, at jeg får lyst til at se gårdagens afsnit af Paradise Hotel. Ja, bare kald mig lidt af et barn; men reality underholdning, det kan jeg altså ikke stå for. Når man så har tiden, er det jo perfekt at bruge sin ganske normale tirsdag på.
   Efter at have set det samt spist mig mæt i livretter, smuttede jeg ud i det gode vejr. Altså det er selvfølgelig forskelligt, hvad folk betegner som godt vejr - Men så længe det er vejr, jeg nyder at "hoppe ud i," så er betegnelsen godt vejr for mig intet andet end fastlagt.
   På med løbeskoene en smut ud i naturen og med en masse pauser på vejen, resulterede det i naturbilledet, der er lige under alt det ligegyldig snak, som nogen nok vil mene.
   Det er altså lige gået op for mig igen igen efter at have holdt en meget lang pause, at det at løbe, nok er det, jeg skal... Med dette mener jeg; man skal jo ikke være "god" i den forstand; men man skal blot have viljen, og så er det ganske gratis.
   Efter ikke at have løbet i flere måneder, tog jeg mig endelig sammen, og jeg takker mig selv resten af aften for at have givet mig selv de ømmeste leg-muskler; men hvad gør det, når man alligevel smiler og har en god samvittighed. 2013 er i gang - Med nytårsfortsættet om at skulle løbe halvmarathon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar