onsdag den 4. juli 2012

A trip to the...

I dag gik turen til Århus med mine to herlige veninder. Vi fik shoppet en del og nød lækker mad på caféen Ziggy.Det var en fantastisk dag, og ikke mindst var vejret ligeså. Man fik virkelig varmen af at gå rundt i gaderne med poser fyldte i begge hænder samt en jakke, man aldrig fik brugt. Jeg har uden tvivl nydt dagen og selskabet af mine2 gode veninder. Er allerede klar til en Århus tur mere. Det kunne da godt blive en tradition. Da jeg så nåede hjem,valgte jeg at lave pandekager til aftensmad mums, mums. Og det bedste af alt var, at jeg havde fået en lille pakke på størrelse med et stykke A5-papir fra Vistaprint. Hvad mon pakken skal bruges til? Det kommer der hvert fald mere om på bloggen senere engang. 
Sov rigtig godt - Håber I har nydt dagen as well as I have!
~ Simone ❤ 
Æggekage. Mums
Salat med brødterninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar