fredag den 6. juli 2012

Look at this photograph

Fra Cypern 2003
Cypern 2003
Everytime I do it makes me laugh...
Savner ferien på Cypern. Heldigvis, skal jeg til Kreta i år. Jeg kan ikke beskrive hvor meget, jeg glæder mig. Glæder mig rigtig meget, ligesom et lille barn. Min familie skal sammen med min venindes familie rejse. Vi starter med at køre til Tyskland, hvorfra vi flyver videre til Kreta. Vi skal bo på et hotel med all inclusive, så jeg klager ikke. Mig og min veninde rejser tit sammen, det er nærmest blevet en vanesag. At rejse med nogen, man holder af, styrker virkelig også venskabet. Man har sine opture og nedture, men sammen med min gode veninde, får vi altid det bedste ud af ferien. Hun støtter mig i alt, og jeg ved hun er der for mig. Selvom vi kan være lidt trætte til tider, har vi vist bare brug for hinandens selskab.
   Siden vi gik i 7. begyndte vi at rejse sammen. Vores mødre kender hinanden fra arbejde, og nu kender jeg min veninde fra top til tå og omvendt. Så nu ser jeg bare frem til en forhåbentlig pragtfuld ferie i syden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar